Geplaatst op 22-06-2026
Hitteprotocol
Hitteprotocol
De komende dagen/weken zal het zonnig weer blijven met hoge temperaturen. Ik wil u daarom vragen onderstaande goed door te lezen.
- We houden de schooltijden aan zodat we de kinderen in ons koele gebouw op kunnen vangen en van onderwijs en opvang kunnen voorzien.
- Hierdoor blijven de BSO tijden ook regulier en komt niemand in de problemen.
- Wilt u uw kind in de ochtend voor schooltijd insmeren met zonnebrandcrème. U kunt de zonnebrandcrème mee naar school/opvang geven zodat we uw kind tussendoor op de dag ook nog in kunnen smeren. We hebben op locatie ook zonnebrandcrème. Indien u niet wenst dat uw kind wordt ingesmeerd dient u dit schriftelijk aan de Pedagogosch Professional of de Leerrkacht te laten weten.
- Alle kinderen hebben meestal al een waterfles mee om te vullen met water, maar voor nu vragen we hier extra aandacht voor.
- We houden extra drinkpauzes
- We houden rekening met de buitenspeeltijden en zoeken de shaduw plekken op.
- Laat de kinderen lichte, ademende kleding aan trekken (eventueel met een petje)
- We houden ook de medewerkers in de gaten.
Hopende dat we hiermee kunnen genieten van het mooie weer. Mocht u nog zorgen of vragen hebben, stel ze gerust aan de begeleider van uw kind.
mvg Rianne